PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ WSTRZYMANE DO ODWOŁANIA Z POWODU ZAWIESZENIA PRODUKCJI DRZEWNEJ - PERMANENTNE PROBLEMY Z DOSTAWAMI DREWNA
Koszt transportu, zasady dostarczania zamówień.
Koszt transportu
- Koszty dostawy określany jest po dodaniu towarów do koszyka i podaniu kodu pocztowego miejsca dostawy. Wyliczony na tej podstawie koszt transportu jest doliczany do wartości zamówienia
- Informacja o wyliczonym koszcie jest przesyłana na e-mail podany w zamówieniu
- Opłata za transport obliczana jest w/g poniższej tabeli transportowej.
Tabela transportowa:
Warunki dostawy, termin realizacji.
- Dla towarów dostępnych w magazynie termin realizacji zlecenia będzie wynosił 5 - 7 dni robocze od chwili dokonania wpłaty (dla opcji płatności przelewem z góry) lub od chwili przyjęcia zamówienia do realizacji (dla opcji odbioru osobistego). W przypadku, gdy zamówiony towar nie jest dostępny w magazynie czas oczekiwania na realizację zamówienia jest ustalany indywidualnie z klientem. Dostawy zamówionych towarów realizowane są w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 9 - 16.
- O wysyłce towaru sklep informuje przesyłając na podany adres e-mail powiadomienie.
- W przypadku dostaw realizowanych poza granice RP warunki realizacji zamówienia będą ustalane z klientem indywidualnie. W tym celu prosimy o kontakt z przedstawicielem biura sklepu pod numerem 533 13 44 50
- Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy spedycyjnej na adres wskazany przez klienta.
- Możliwy jest odbiór osobisty towaru z magazynu wyrobów gotowych. Adres magazynu: Lipinka 46, 82 - 230 Nowy Staw, woj. pomorskie w godz. 9 - 16.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.
- Po dotarciu przesyłki Klient ma obowiązek pokwitować odbiór przesyłki i w obecności kuriera sprawdzić zawartość przesyłki pod względem ilościowym i jakościowym. Ujawnione rozbieżności w iliości towarów dostarczonych w porównaniu ze złożonym i potwierdzonym zamówieniem, oznaczone na liście przewozowym w oobecności kuriera, są podstawą do złożenia reklamacji.
Stan realizacji zamówienia i przesyłki.
Możesz na bieżąco sprawdzić pisząc mail na zakupy@ogrodowe.com.pl