Szukaj

PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ WSTRZYMANE DO ODWOŁANIA Z POWODU ZAWIESZENIA PRODUKCJI DRZEWNEJ - PERMANENTNE PROBLEMY Z DOSTAWAMI DREWNA



Koszt transportu, zasady dostarczania zamówień.

Koszt transportu

  1. Koszty dostawy określany jest po dodaniu towarów do koszyka i podaniu kodu pocztowego miejsca dostawy. Wyliczony na tej podstawie koszt transportu jest doliczany do wartości zamówienia
  2. Informacja o wyliczonym koszcie jest przesyłana na e-mail podany w zamówieniu
  3. Opłata za transport obliczana jest w/g poniższej tabeli transportowej.

 

    Tabela transportowa:

Tabela stawek transportowych - jeżeli się nie wyświetla prosimy o kontakt email: zakupy@ogrodowe.com.pl

Warunki dostawy, termin realizacji.

  1. Dla towarów dostępnych w magazynie termin realizacji zlecenia będzie wynosił 5 - 7 dni robocze od chwili dokonania wpłaty (dla opcji płatności przelewem z góry) lub od chwili przyjęcia zamówienia do realizacji (dla opcji odbioru osobistego). W przypadku, gdy zamówiony towar nie jest dostępny w magazynie czas oczekiwania na realizację zamówienia jest ustalany indywidualnie z klientem. Dostawy zamówionych towarów realizowane są w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 9 - 16.
  2. O wysyłce towaru sklep informuje przesyłając na podany adres e-mail powiadomienie.
  3. W przypadku dostaw realizowanych poza granice RP warunki realizacji zamówienia będą ustalane z klientem indywidualnie. W tym celu prosimy o kontakt z przedstawicielem biura sklepu pod numerem 533 13 44 50
  4. Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy spedycyjnej na adres wskazany przez klienta.
  5. Możliwy jest odbiór osobisty towaru z magazynu wyrobów gotowych. Adres magazynu: Lipinka 46, 82 - 230 Nowy Staw, woj. pomorskie w godz. 9 - 16.
  6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.
  7. Po dotarciu przesyłki Klient ma obowiązek pokwitować odbiór przesyłki i w obecności kuriera sprawdzić zawartość przesyłki pod względem ilościowym i jakościowym. Ujawnione rozbieżności w iliości towarów dostarczonych w porównaniu ze złożonym i potwierdzonym zamówieniem, oznaczone na liście przewozowym w oobecności kuriera, są podstawą do złożenia reklamacji.



Stan realizacji zamówienia i przesyłki.

Możesz na bieżąco sprawdzić pisząc mail na zakupy@ogrodowe.com.pl


Szukaj